
Team


Nadjeztha Schouten
SchoolopleiderIk ben werkzaam als schoolopleider voor het voltijd kernteam van DHS. Naast schoolopleider sta ik zelf nog 2 dagen voor de klas, op basisschool De Archipel, en ben ik ook bovenschoolse coach. Door deze verschillende werkzaamheden blijf ik goed op de hoogte van wat er in het onderwijs speelt en deel ik graag mijn ervaringen. Want werken in het onderwijs is toch wel de mooiste baan die er is!

Milfed Ameziane
InstituutsopleiderIk ben instituutsopleider binnen het kernteam De Haagse Scholen. Binnen de verschillende varianten op de Pabo geef ik onderwijskunde.
Daarnaast ben ik jaarmentor van alle eerstejaars studenten en studiecoach van studenten van de flex opleiding.

Chrisje van den Berg
SchoolopleiderNaast mijn werk als schoolopleider werk ik als intern begeleider, bovenbouwcoördinator en SVIB coach op de Prinses Marijkeschool.

Natalie de Leede
InstituutsopleiderIk geef op de pabo lessen in pedagogiek en onderwijskunde. Hoewel ik mijn eerste onderwijsjaren leerkracht was in de bovenbouw ben ik nu gespecialiseerd in en vol passie voor het onderwijs aan het jonge kind. Ik maak deel uit van het paboteam voor jaar 3 en jaar 4.

Cynthia Olierook
SchoolopleiderIk werk op basisschool De Drentse Hoek als leerkracht van groep drie en de kleuters. Daarnaast ben ik werkzaam als stagecoördinator en coach ik startende leerkrachten.

Miranda Warmerdam
SchoolopleiderOp de Prinses Marijkeschool ben ik stagecoördinator en coach. Ik begeleid 2 dagen in de week de zij-instromers, starters en studenten met de camera en /of oortje. Met veel plezier draag ik mijn kennis van 25 jaar onderwijs over en leer ik zelf ook nog steeds iedere dag.

Marjoleine Nes
InstituutsopleiderSinds 2018 ben ik werkzaam bij de Haagse Hogeschool als geschiedenisdocent en instituutsopleider. Dat doe ik met veel plezier. Dit jaar zit ik bij het kernteam dat de Flex-studenten die bij De Haagse Scholen stagelopen, begeleid.

Nadine de Graaf
SchoolopleiderSind 2006 werk ik voor de Haagse Scholen. Ik ben begonnen in de bovenbouw op de Prinses Marijke school, daarna heb ik 13 jaar in de onder- en middenbouw op de Prins Willem Alexander school gewerkt en momenteel ben ik werkzaam op de Wissel als groepsleerkracht en coach en begeleider in de school. Sinds december 2022 ben ik schoolopleider. Een ontzettend leuke functie waar ik mijn ervaringen deel en veel voldoening haal uit de begeleiding van onze toekomstige collega’s.

Irene van Leeuwen
Schoolopleider Pabo/HaloIk ben schoolopleider voor de nieuwe PABO/HALO-opleiding en werk daarnaast vier dagen in de week als groepsleerkracht op De Bonte Vlinder, een school voor speciaal basisonderwijs.
Ik heb hiervoor 13 jaar als gymleerkracht gewerkt in het speciaal (basis) onderwijs (cluster 3 en 4) en het regulier onderwijs.

Laura Stolk
Instituutsopleider Pabo/HaloOp de PABO geef ik bewegingsonderwijs en op de PABO/HALO ben ik werkzaam als instituutsopleider/coach. Daarnaast werk ik op OBS het Volle leven in Scheveningen, hier geef ik les in groep 6. De afgelopen 10 jaar heb ik in het basisonderwijs gewerkt als gymdocent, dramadocent en groepsleerkracht.

Jeroen Sprinkhuizen
Schoolopleider Pabo/HaloIk ben schoolopleider voor de nieuwe PABO/HALO-opleiding en werk daarnaast op Springbok International, een IB-World School in de wijk Transvaal met een internationaal karakter. Daarnaast maak ik nog inhoud voor de website ‘Gymspiratie’.
Ik werk inmiddels ruim 20 jaar op de Springbok als docent bewegingsonderwijs, waarmee we in 2013 de prijs voor de Sportiefste School van Nederland hebben gewonnen en heb ook verschillende dagen voor de klas gestaan als groepsdocent. Ook heb ik ruim 4 jaar als docent bewegingsonderwijs gewerkt voor de PABO.

Nicole van der Hoeven
Instituutsopleider Pabo/Halo
Maaike Noordenbos
InstituutsopleiderNa jarenlang met ontzettend veel plezier te hebben gewerkt in het basisonderwijs, ben ik sinds 2024 docent op de pabo. Ik ben instituutsopleider binnen het kernteam De Haagse Scholen. En daarnaast geef ik binnen de verschillende varianten op de pabo colleges in rekenen/wiskunde.